Sari la conținut

CMA 2020 cuprinde:

1. Laborator digital local | 27 iulie – 1 august

Participă la un seminar digital intensiv de o săptămână, care include prelegeri, ateliere, exerciții interactive, sesiuni colective și individuale și alte formate care ajută la consolidarea capacității organizaționale pe tematica CMA 2020. Dorim să creăm un cadru în care creatorii și actorii din scena artelor performative contemporane pot participa la un seminar profesional de o săptămână, organizat de formatori români și internaționali. Acesta se va concentra pe abordarea noilor provocări cu care se confruntă artele spectacolului. Pentru siguranța participanților și a formatorilor, seminarul va avea loc online, folosind metodologii de lucru interactive și participative.

Programul seminarului este curatoriat de Miki Braniște și facilitat de Laura Panait. Este construit pe baza specificului și provocărilor scenei culturale locale. Iată o listă de teme și module pentru CMA 2020:

  • Corp în izolare. Corp comun
  • Forme hibride și digitalul în artele spectacolului 
  • Regândire și reconfigurare. Sustenabilitatea – este un mit?
  • Mobilitate și cooperare în artele performative după Covid-19
  • Dezvoltarea publicului 2.0
  • Auto-organizare și sindicalizare

2. Discuții publice on-line | 27, 29 și 30 iulie

Pe lângă laboratorul digital de o săptămână dedicat exclusiv participanților selectați după apelul deschis pentru manageri culturali, CMA va găzdui, de asemenea, trei discuții publice online. Teoreticieni ai culturii și artelor spectacolului, manageri culturali de renume internațional și național se vor angaja într-un dialog despre noile provocări cu care se confruntă în prezent sectorul artelor performative. Discuțiile vor fi deschise publicului larg prin intermediul transmisiei live pe platformele de social media.

3. Premii pentru soluțiile tale! | 1 august

Fondul de proiecte CMA a fost înființat în 2017. Începând cu anul 2020 scopul său este de a oferi participanților mai mult spațiu pentru a găsi și dezvolta soluții și pentru a colabora cu alți manageri culturali și artiști. În acest fel, CMA își propune să stabilească un model de dezvoltare profesională bazat pe teorie, practică, creativitate și colaborare.

În 2020, CMA oferă participanților săi oportunitatea de a câștiga două premii pentru noi soluții care vizează propuneri inovatoare de consolidare a sectorului.

4. Networking

Rețelizarea este un element fundamental al CMA. În edițiile trecute, am înființat o rețea de aproape 250 de manageri culturali din Bulgaria, România, Grecia, Albania, Bosnia și Herțegovina, împreună cu 70 de profesioniști consacrați din toate aceste cinci țări și Germania, Marea Britanie, Franța, Polonia, Republica Cehă, Austria, Spania, Italia, Suedia și Portugalia. Toți aceștia au luat parte la proiect în calitate de formatori și invitați.

Participarea la CMA oferă participanților șansa de a-și dezvolta rețeaua profesională internațională și conexiunile cu institutele culturale din clusterul EUNIC.